Mijn winkelwagen

Je hebt niets in je winkelwagen.

    

Coranavirus - Veelgestelde vragen

De ontwikkelingen rondom het coronavirus zorgen bij iedereen voor een uitzonderlijke situatie, zo ook bij ons. Wij nemen de richtlijn van het RIVM als uitgangspunt, wat betekent dat onze winkels en webshop vooralsnog open blijven. Hierbij houden we ons uiteraard wel aan de daaraan gebonden adviezen en maatregelen die het RIVM heeft opgesteld. Om duidelijk te maken wat dat voor jou als klant betekent hebben we een aantal veelgestelde vragen op deze pagina onder elkaar gezet. Ook houden we deze pagina, met het oog op de ontwikkelingen, dagelijks up-to-date.
 
 
Wordt mijn bestelling nog wel bezorgd?
Ja. Wij werken samen met DHL en PostNL om je bestelling te bezorgen en beide koeriersdiensten bezorgen nog steeds pakketjes aan de deur in zowel Nederland als België. De vervoerders houden zich hierbij zowel intern als tijdens het vervoeren en afleveren van het pakketje aan de voorschriften die het RIVM en de Belgische Gezondheidsdienst hebben opgesteld om verspreiding van het virus tegen te gaan.
 
 
Zijn de fysieke winkels nog open?
Je bent van harte welkom in onze winkels in Ouderkerk aan de Amstel en in Den Haag.
 
De gezondheid van onze klanten en medewerkers staat hierbij vanzelfsprekend op de eerste plaats. Wij nemen daarom onderstaande regels van het RIVM over.
 
 
Wat doen wij uit voorzorg voor jou?
- Onze winkel wordt extra schoongemaakt
- Onze medewerkers letten extra op hygiëne
- Bij verkoudheidsklachten blijven onze medewerkers thuis
- Wij vermijden zo veel mogelijk contact
 
 
Hoe kun jij ons helpen?
- Geef geen handen
- Blijf thuis als je verkoudheidsklachten hebt
- Betaal zo veel mogelijk met PIN
- Houd 1,5 meter afstand van anderen
 
 
Is de klantenservice nog bereikbaar?
Onze klantenservice is nog steeds bereikbaar, zowel per mail als telefonisch tijdens onze reguliere openingstijden zijn we je graag van dienst. Voor onze contactpagina klik hier.
 
 
Ik wil mijn product graag retourneren, is dat nog steeds mogelijk?

Ja, omruilingen en retourneringen worden nog steeds via de normale procedure verwerkt. Voor de retourprocedure klik hier.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan kun je ons uiteraard bellen (binnen openingstijden) of mailen.
 
Nieuwsbrief