Mijn winkelwagen

Je hebt niets in je winkelwagen.

  • Voor 23.45 besteld vandaag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €25. Anders €3,95 verzendkosten
  • De beste prijsgarantie
  • Direct uit voorraad geleverd

klachten en geschillen

Fietskledingvoordeel.nl doet zijn uiterste best om goede producten te leveren en een goede service te bieden. Mocht je echter een probleem hebben met een product, of ontevreden zijn over onze service, dan verzoeken wij je om op onderstaande wijze te handelen.

1) Bij een klacht over een product

Mocht je een klacht hebben over een van onze producten, dan willen we je vragen om een e-mail te sturen naar info@fietskledingvoordeel.nl, waarin je aangeeft wat het probleem is. Wij vragen je het probleem tekstueel te verwoorden en indien mogelijk met foto's te onderbouwen. Daarbij verzoeken we je om het ordernummer van de aankoop en je telefoonnummer te vermelden. Een van onze medewerkers zal na ontvangst van de e-mail binnen 24 uur (op werkdagen) bevestigen dat de klacht is ontvangen. Uiterlijk binnen 72 uur na ontvangst van de e-mail krijg je van ons een oplossing aangeboden.

2) Bij een klacht over onze service of dienstverlening

Ben je van mening dat de door ons geboden service tekortschiet, of ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Dan willen wij je vragen om een e-mail te sturen naar info@4thecompagnie.nl, waarin je de situatie uitlegt. Deze klacht komt terecht bij onze directie. Zij zullen op werkdagen binnen 24 uur contact met je opnemen. 

Ben je van mening dat wij je probleem of klacht niet adequaat oppakken? Dan kun je contact opnemen met de geschillencommissie Thuiswinkel.org. Hiervoor verwijzen wij je naar de website www.sgc.nl. Tevens kan je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)".

Wat is het ODR platform en waarom?
ODR staat voor Online Dispute Resolution. Via het platform kan de consument of ondernemer een klacht indienen. De ondernemer kan dan kiezen welke (nationale) geschillencommissie het geschil behandelt. Voor leden van Thuiswinkel.org geldt overigens dat de Geschillencommissie Thuiswinkel.org de betreffende geschillen in behandeling neemt. Het doel van het platform is het harmoniseren, versnellen en beter toegankelijk maken van alternatieve geschilbeslechting in Europa. Hierdoor wordt de economische groei en stabiliteit binnen de Europese Unie vergroot. Wanneer alle Europese verkopers op afstand allemaal met dezelfde link verwijzen naar het platform, vergroot dit de bekendheid bij consumenten en wordt de werking ervan daarmee versneld. Het vertrouwen van Europese consumenten in verkoop op afstand (al dan niet over de grens) wordt daarmee nog groter!

Nieuwsbrief