Verzending en retourneren

Alle op de website getoonde producten zijn direct uit voorraad leverbaar** en worden volgens onderstaande tabel verstuurd en bezorgd in Nederland.

Bestelmoment en ontvangst betaling  Bezorgd in Nederland op*             
maandag voor 23.45 uur          dinsdag
dinsdag voor 23.45 uur  woensdag
woensdag voor 23.45 uur  donderdag
donderdag voor 23.45 uur  vrijdag
vrijdag voor 23.45 uur  zaterdag
zaterdag en zondag dinsdag

 

Voor  bezorging naar België geldt dat er een vertraging van 1 a 2 dagen kan optreden ten opzichte van bovenstaand schema.

* Wij verzenden onze pakketten met de PostNL en DHL. Normaal gesproken wordt de bestelling conform bovenstaand schema bezorgd. Door onverziene omstandigheden kan er echter soms vertraging in de bezorging optreden. Zodra je bestelling door ons verstuurd is ontvang je een e-mail. In de e-mail staat vermeld hoe het pakket wordt bezorgd (ofwel als pakket waarvoor wordt aangebeld, ofwel als brievenbuspost). Als je je bestelling als pakket geleverd krijgt, dan ontvang je tevens een trackingcode waarmee je de bezorging kunt volgen. Aan de hand van de track & trace mail kan je tevens opmaken welke bezorgdienst er bij je langs komt.

** Mocht een product niet op voorraad zijn, dan wordt dit specifiek bij het product vermeld. Is er geen melding, dan is het product dus direct uit voorraad leverbaar.

Bestellingen met een afleveradres in Nederland of Belgie met een orderwaarde van 35 euro of meer worden gratis verzonden. Is je orderwaarde lager dan 35 euro, dan zijn de verzendkosten 4,95 euro.

Producten uit onze voorraad worden op werkdagen na ontvangst van je betaling binnen 24 uur verzonden en zijn 48 uur na bestelling bij je in huis (geen bezorging op zondag en maandag).

Als je je bestelling hebt ontvangen, geldt er een zichttermijn van dertig dagen. In deze periode kun je je bestelling, voor zover redelijkerwijs mogelijk, ongebruikt, onbeschadigd, met de labels op de oorspronkelijke wijze bevestigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. (Passen is geen probleem.) Let op! We verzoeken je om schoenen uitsluitend te passen op een zachte ondergrond om beschadiging te voorkomen. Om diezelfde reden is het ook niet toegestaan om vooraf de schoenplaatjes te monteren.

Mocht je op het moment van bezorgen niet thuis zijn dan zal de bezorger van de pakketdienst (DHl of PostNL) conform hun procedures bepalen hoe er verder zal worden gehandeld. Ze zullen u hierover informeren via een briefje in de brievenbus of per email.


Ruilen en Retourneren

Indien je bij ons een bestelling hebt geplaatst en je het product wilt retourneren of omruilen dan kan je dat op de onderstaande manieren doen. Retourneren is bij ons niet gratis, maar je kan wel voordelig retourneren via een afspraak die wij hebben met ons externe magazijn Montapacking.

  1. Voordelig retourneren via Montapacking of
  2. Retourneren via een eigen vervoerder


 1)    VOORDELIG RETOURNEREN VIA MONTAPACKING

Belangrijk om te weten: Indien je een bestelling retourneert dan valt de retourzending, ook als je via montapacking retourneert, totdat deze bij ons is afgeleverd, altijd onder jouw eigen verantwoordelijkheid. Je kunt bij ons een retourlabel printen, dit is een service die wij bieden, maar het verzenden blijft eigen verantwoordelijkheid. Bewaar daarom goed de track en trace code, zodat duidelijk is waar jouw retourpakket zich bevindt.

Indien je voor deze optie kiest klik dan op de onderstaande link.

https://fietskledingvoordeel.montareturns.com/

  • Vul je ordernummer in en het emailadres waaronder je de bestelling geplaatst hebt en klik op de startbutton.
  • Je krijgt nu jouw bestelling te zien. Geef aan welke producten je wilt retourneren, kies de retourreden en voeg eventueel nog een opmerking toe. 
  • Je hoeft verder geen documenten bij het retourpakket te doen, tenzij je wilt omruilen. Indien je dit wilt doe dan een briefje bij het pakket waarop je kort uitlegt wat je wilt
  • Klik op volgende.
  • Selecteer de vervoerder die je wenst te gebruiken.
  • Klik op volgende stap.
  • Je krijgt een overzicht en klik op Bevestigen.
  • Nu kan je de retourzending afrekenen
  • Na het afrekenen kom je op een overzicht pagina waar je het retourlabel kan downloaden. Het label wordt ook nog naar je gemaild (duurt ca. 5 minuten).
  • Print het retourlabel en plak dit op de doos.
  • Geef het retourpakket af bij een afgiftepunt naar keuze.
  • Binnen maximaal 5 werkdagen (meestal sneller) na ontvangst van jouw retourpakket wordt het aankoopbedrag aan je terugbetaald.
  • Je hoeft verder geen documenten bij het retourpakket te doen, tenzij je wilt omruilen in een andere maat. Indien je dit wilt, doe dan een briefje bij het pakket waarop je kort uitlegt, wat je wilt.

De retourkosten per vervoerder zijn:

Vervoerder

Kosten NL

Kosten BE

DHL pakket

€ 5,50

€ 6,75

Post NL pakket

€ 6,25

nvt

DPD

nvt

€ 7,50

2)    RETOURNEREN VIA EEN EIGEN VERVOERDER

Indien je op een andere wijze retourneert of de retourzending zelf komt langsbrengen in onze winkel dan willen we je vragen om:

1) Het retourformulier af te drukken, in te vullen en bij het retourpakket te doen. (Dit retourformulier vind je terug in je mailbox bij de email met als titel: Uw bestelling is ingepakt & RETOURPROCEDURE)

Mocht afdrukken van het retourdocument niet lukken dan is een begeleidend schrijven ook voldoende. Geef hierbij duidelijk aan je naam, adres en het ordernummer. Vermeld of je het aankoopbedrag retour betaald wilt hebben of dat je het product in een andere maat wilt hebben. Ruil je een artikel dan versturen wij het nieuwe artikel op onze kosten naar je toe.

2) Het pakket brengen of opsturen naar onderstaand adres

4TheCompagnie BV

Hoger Einde-zuid 13

1191AG Ouderkerk aan de Amstel

ouderkerk@4thecompagnie.nl

020-7895358

3) De track en Trace code goed te bewaren zodat duidelijk is of je pakket bij ons is gearriveerd.

Mocht afdrukken van het retourdocument niet lukken dan is een begeleidend schrijven ook voldoende. Geef hierbij duidelijk aan je naam, adres en het ordernummer. Vermeld of je het aankoopbedrag retour betaald wilt hebben of dat je het product in een andere maat wilt hebben. Ruil je een artikel dan versturen wij het nieuwe artikel op onze kosten naar je toe.

3)    algemene opmerkingen

Indien je een artikel in een andere maat wilt hebben en dit product is niet meer te leveren in de gewenste maat, dan betalen we automatisch je geld retour. Bij terugbetaling wordt het aankoopbedrag retour betaald naar de rekening/ betaalwijze die jij hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Het terug te betalen bedrag wordt zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 5 werkdagen na ontvangst van het retourpakket teruggestort op je rekening.

 

Belangrijk om te weten: Indien je een bestelling retourneert dan valt de retourzending totdat deze bij ons is afgeleverd onder jouw eigen verantwoordelijkheid.

Bewaar daarom goed de track en trace code zodat duidelijk is waar jouw retourpakket zich bevindt.